بچه های تربیت بدنی ورودی 90 تبریز
سلام دوستان شنبه و یکشنبه قبل عاشور وتاسوعا وچهارشنبه بعد ان تعطیل میباشد

در ظمن منتظر نظر مخالف اقا رسول و دوستان تبریزی هستیم 



نوشته شده در تاریخ جمعه 2 آبان 1393 توسط سروش ابراهیمی

سلام  بچه ها امیدوارم حالتون خوب باشه

 

 

شروع کلاس ها : شنبه 5 مهر 93




نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 27 شهریور 1393 توسط سروش ابراهیمی
کنترل وزن و کاهش وزن  در ورزشکاران:


 بسیاری از ورزشکاران به منظور بهبود عملکردهای اجرایی و آمادگی جسمانی بهتر میزان دریافت انرژی رژیم غذایی را تغییر می دهند، که وزن خود را کم یا زیاد کنند و ترکیب بدنی خود را تغییر دهند، به خصوص در فصل مسابقات عده قابل توجهی از ورزشکاران نوسان وزن دارند. اگرچه تلاش برای کنترل وزن مناسب، مفید است، ولی برنامه های نامناسب کنترل خون می توانند باعث خطرات جدی شود.

مثلا" کاهش وزن نامناسب در اغلب ورزشکاران جوان، ممکن است رشد و نمو آن ها را به خطر بیندازد، یا رژیم های غذایی طولانی مدت در خانه های ورزشکار که انجام دهنده حرکات موزون هستند ممکن است منجر به اختلالات خوردن، تاخیر در قاعدگی، آمنوره و یا پوکی استخوان شود.

لذا با توجه به تاثیر سود کاهش وزن های ناگهانی، ورزشکاران باید دقت کنند مقدار کاهش وزن آن ها باعث آسیب به سلامت و کارآیی مناسب آن ها نشود، وزن مورد نظر یک ورزشکار باید بر اساس چربی بدن تعیین شود. تعیین درصد چربی بدن، مقدار انرژی ذخیره شده که می تواند به واسطه محدودیت انرژی روزانه کاهش یابد را مشخص می کند و به ورزشکار اجازه می دهد که برای تمرین و عملکرد ورزشی مناسب خود به طور صحیح تغذیه کند.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 توسط سروش ابراهیمی

انجمن پزشکی کوهستان ایران: مشتقات ساختگی هورمون تستسترون طبیعی هستند.

سه مکانیسم مهم در افزایش عملکرد دارند
• اثرات آنابولیکی
• اثرات ضد کاتابولیکی
• اثرات تحریک کنندگی
• ASS..
• خانواده پزشکان آمریکا استروئیدهای آنابولیک را به عنوان مواد نیروزا پذیرفته هاند.
• مصرف همزمان استروئیدهای آنابولیک با رژیم غذایی سرشار از پروتئین باعث بهبود رشد و افزایش حجم و قدرت عضلانی می شود.
• این مواد به ورزشکارانی داده می شود که قبل از شروع به مصرف دارو تمرینات بدن سازی شدیدی را انجام داده اند و در هنگام مصرف دارو و بعد از آن نیزبه تمرینات خود ادامه می دهند.
• تاثیرات مثبت استروئیدها بر روی شرایط فیزیکی و قدرت بدنی فرد فقط تا زمانی وجود دارد که مصرف دارو هست.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 توسط سروش ابراهیمی

دوستان عزیز بعضی از بچه ها انتقاد کردن که چرا وبلاگمون گروهی نیست !!!!

اولا بنده چند بار رسما تو کلاس وحتی تو وبلاگ اعلام کردم که اگه کسی مایل به همکاری هست اطلاع بده !!ولی کسیو ندیدیم بیاد!!!

دوما جنبه ی بعضی ها تو پست ترین ها برامون روشن شد!!!اگه از بچه ها مطما بودم یوزر وپسوردو میزاشتم همه بتونن استفاده کنن!فردا هرچی پیش بیاد بنده باید...

درضمن الانم دیر نیست هرکی خواست مطلب بزاره اطلاع بده اکانت براش درست کنم

 




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 21 اسفند 1392 توسط سروش ابراهیمی

دوستان جهت دانلود فایل های دکتر وکیلی به وبلاگ زیر مراجعه کنید


ptu90.blogfa.com



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 21 اسفند 1392 توسط سروش ابراهیمی

▪ غذاهایی که شکم شما را آب می کنند‌ :

۱) قطع مصرف هله هوله

دکـتر "لزلی بونسی" از دانشگاه پترزبورگ، بخش پزشکی اظــهار می دارد: "بسیاری از آبنبات ها و اسنک ها شامل گـلیسـیرین و شــکر بالایی هسـتند. در معده به طور کاملهضم نمی شوند و این امر سبب می شود که شکم شما نفخ کند."

۲) بدوید (در حدود ۲ کیلومتر)

دکتر "دیانا تیلور" از دانشگاه کالیفرنیا، ایالت سنفرانسیسکو، بخش حفظ سلامتی معتقد است که: "ورزش های سنگین، فشار و تنش فراوانی را بر روی بدن شما وارد می آورند و همین امر موجب می شود که عضلات برای مدت زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند. اما نرمش ملایم و متعادل (مثل یوگا و پیاده روی سریع) به آب شدن چربی ها سرعت می دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتری حل می کند."

۳) در مصرف نمک و ادویه زیاده روی نکنید

مصرف بیش از حد ادویه جات و نمک ها باعث می شود که شکم شما نفخ کند. یک چهارم فنجان سس



ادامه مطلب
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 13 بهمن 1392 توسط سروش ابراهیمی

● چگونه اندامی زیبا داشته باشیم ؟

شیوه صحیح قرار گرفتن بدن یا به عبارتی صاف ایستادن، مسئله مهمی‌ است که روز به روز بیشتر به دست فراموشی سپرده می‌شود. روزهایی که سرکار و در مدرسه می‌گذارنیم پر از عادات و تکالیفی است که به شکلی کاملا دور از فاکتورهای انسانی –ارگونومی‌- انجام می‌گیرند.

چند مثال آشنای این موارد: کار با کامپیوتر، کیفهای رو دوشی یا کوله پشتی بسیار سنگین و قرار دادن گوشی تلفن بین گردن و شانه است.

پشت ما، بهای تمام این رفتارهای نادرست را می‌پردازد. بنابر نتایج یک تحقیق در دانشگاه دوک (Duke University)، درد پشت در آمریکا سالانه هزینه ای معادل ۹۰ می‌لیارد دلار دربر دارد.

گذشته از پشت درد، وضعیت نادرست بدن می‌تواند مشکلات دیگری از جمله تحلیل مفاصل و آرتروز فرسایشی را نیز ایجاد کند. به گفته شرلی سارمن (Shirley Sahrmann) استاد ورزش درمانی در دانشکده طب دانشگاه واشینگتن: ” قرار گرفتن نادرست، ماهیچه ها و مفاصل را به شدت تحت فشار قرار داده و زمی‌نه را برای پشت درد و آرتروز فراهم می‌کند.”

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 13 بهمن 1392 توسط سروش ابراهیمی

می خواهی بدونی طول زمین های ورزش های مختلف چقدره ؟
طول زمین بسکتبال 28 متر و عرض آن 15 متر است
زمین بازی هندبال، محوطه ای است به شکل مستطیل که طول آن 40 و عرض آن 20 متر می باشد
طول زمین والیبال ۱۸ و عرض آن ۹ متر می‌باشد
طول زمین فوتسال ۴۲*۲۵ و عرض آن ۲۵*۱۵ متر مى باشد. عرض كلیه خطوط ۸ سانتیمتر و شعاع دایره وسط ۳ متر است. نقطه پنالتى اول ۶ متر و نقطه پنالتى دوم ۱۰ متر از خط دروازه فاصله دارد.
زمین راگبی مسابقه بایستی حداكثر ۱۰۰ متر طول و ۷۰ متر عرض داشته باشد.
طول استخر واترپلو 30 متر می باشد.

   

فکر می کنید مسی چند کیلو است؟ جواب ۶۷ کیلو 

می دونی پر افتخار ترین تین جام حذفی کدام تیمه ؟استقلال با ۵ قهرمانی

البته بعد اون تیم های ملوان - پرسپولیس -سپاهان با 3 قهرمانی و ذوب آهن با 2 قهرمانی قرار دارند.




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 13 بهمن 1392 توسط سروش ابراهیمی

 

hhs291 اموزش شنا به صورت تصویری

آموزش شنا

 

آموزش شنا-ورزش شنا یکی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم است. فردی که شنا می کند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می کند بلکه در اثر شنا کردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد.

ورزش شنا ورزشی است که از سن نوزادی تا سن کهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور کلی ورزشی است که هیجان و اضطراب را کاهش داده، عضلات را قوی و محکم کرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود که فرد انرژیی بیشتری برای انجام کارهای روزانه خود کسب کند.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 2 آبان 1392 توسط سروش ابراهیمی

زندگی کن!

حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت می سازد....

دوست عزیزم اقای شیدایی از طرف همه بچه های کلاسدرگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می نماییم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان داریم




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 21 فروردین 1392 توسط سروش ابراهیمی

روزی دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، پرسید: «چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟»
پسر جواب داد: «دلیلشو نمی‌دونم؛ اما واقعاً دوسِت دارم!»
- تو هیچ دلیلی نمی‌تونی بیاری؛ پس چطور دوسم داری؟ چطور می‌تونی بگی عاشقمی؟
- من جداً دلیلشو نمیدونم؛ اما می‌تونم بهت ثابت کنم!

دنباله ی داستان را در ادامه مطلب بخونید…



ادامه مطلب
نوشته شده در تاریخ جمعه 1 دی 1391 توسط سروش ابراهیمی

 

شب یلدا رو به همه ی دوستان تبریک میگم...

مخصوصا به اونای که تو خابگاه موندن و نتونستن برن خونه و زیاد بهشون خوش نگذشته




نوشته شده در تاریخ جمعه 1 دی 1391 توسط سروش ابراهیمی

1. درسخون ترین!!!                      11. با جذبه ترین!

2.شیطون ترین!                          12.شوخ ترین!

3. خشن ترین!!                          13.مودب ترین!

4. خوش تیپ ترین!!                     14.فشن ترین!

5. خندون ترین!                          15. جزوه نویس ترین!

6.مذهبی ترین!!                         16.متحول شده ترین!

7. خواب آلود ترین!                      17. مبهم ترین!

8.نگران ترین!                            18.مهربان ترین!

9. مامانی ترین!                         19. فعال ترین!

10. آروم ترین!                          20. زیرپوستی ترین!!
 
21.تعطیل کننده ترین                22.محبوب ترین 
 
 
 
دوستان ما در با جنبه بودن شماشکی نداریم 



نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 23 آذر 1391 توسط سروش ابراهیمی

بچه ها حدس بزنید این بار كی رو صندلی داغمون نشسته؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

خانم محمدی(مسئول امور دانش جویی علوم تربیتی)!!!!!!!!!!!

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

باتشکر فراوان از خانم محمدی گل که بهمون این افتخارو دادن

 




نوشته شده در تاریخ شنبه 11 آذر 1391 توسط سروش ابراهیمی
(تعداد کل صفحات:5)      [ 1 ]   [ 2 ]   [ 3 ]   [ 4 ]   [ 5 ]